نائب رئیس خانه احزاب گلستان:

شفافیت کاندیداها به انتخاب اصلح می انجامد

نائب رئیس خانه احزاب گلستان با بیان این که در انتخابات پیش رو نیازمند هوشمندی و جدیت مردم هستیم، گفت: شفافیت کاندیداها منجر به انتخاب اصلح می شود.

به گزارش ساجد خبر، صاحب حجتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های که مردم می‌توانند انتخاب درست انجام دهند شفافیت از طریق کاندیداها است.

نایب رئیس خانه احزاب گلستان افزود: این افراد، باید شفاف کنند زندگی آنها در چه سطحی بوده و فرزندان آنها در چه موقعیتی هستند؟ شفاف کنند در طول مدتی که از انقلاب گذشته است کارنامه و عملکرد آنها در زمان مسئولیت به چه شیوه‌ای بوده و کارنامه خود را در معرض افکار عمومی و مظان قضاوت مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم با این رویکرد و بررسی کارنامه سطح و سبک زندگی افراد انتخاب درست تری خواهند داشت.

حجتی بیان کرد: مقوله انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای جمهوری اسلامی ایران است که بعد از انقلاب و به همت شهیدان و امام راحل اتفاق افتاد که در آن مردم سرنوشت خود را با دست خود انتخاب می‌کنند و با انتخاب خود روند اجرایی امور را به دست کسانی که برگزیده‌اند می‌سپارند.

نایب رئیس خانه احزاب گلستان اظهارکرد: البته ممکن است در این مسیر اشتباهاتی رخ دهد اما این افتخار را دارند که در هر شکلی که بوده این رویه را با میل خود رقم زدند.

وی افزود: در شرایط موجود و با توجه به مشکلات پیچیده‌ای که زندگی مردم با آن روبرو شده و با عنایت به بدعهدی‌ها و بدعملی هایی که در چند سال اخیر رقم خورده است و شرایط سخت اقتصادی از لحاظ تولید و اشتغال در کشور اتفاق افتاده لذا انتخابات امسال بُعد جدیدتری به خود گرفته و اهمیت زیادی پیدا کرده است.

حجتی ادامه داد: بنابراین مردم باید امسال با هوشمندی و جدیت بیشتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و هر چند که بنگاه‌های خبرپراکنی متعددی با سیاه نمایی مردم را از حضور پای صندوق ناامید می‌کنند و در ذهن مردم جانمایی می‌کنند که هیچ تغییری نخواهد کرد اما مردم ما هوشیار بوده و می‌دانند اگر تغییر می‌خواهند باید خود آن را رقم بزنند و پای کار بیایند و از بین کاندیداها افرادی با گرایش، میل، دغدغه‌ها و نیازهای خود را انتخاب کنند.