حضور استارتاپ‌های گلستانی در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۱

رئیس پارک علم و فناوری گلستان از حضور ۹ هسته و واحد فناور در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری منطقه (INOTEX ۲۰۲۱) خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: حضور در اینوتکس ۲۰۲۱ از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های دقیق در تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰ این پارک گنجانده شده بود و از مهم‌ترین اهداف نمایشگاهی سال جاری پارک علم و فناوری گلستان به شمار می‌رفت.

غفاری با اشاره به حضور هزاران بازدیدکننده و سیاستگذار حوزه نوآوری در این نمایشگاه گفت: یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها، قرارگیری در کانون توجه رسانه‌ها و سرمایه گذاران، آشنایی با آخرین تغییرات تکنولوژی و دستاورد‌های نوآوری منطقه و نیز آموزش و یادگیری آخرین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین دلایل حضور پررنگ استارتاپ‌ها و واحد‌های فناور پارک گلستان در این نمایشگاه بوده است.

او گفت: با تلاش‌های انجام شده، یک غرفه به مساحت ۴۸ مترمربع در سالن شماره ۵ این نمایشگاه توسط پارک اخذ که به صورت رایگان در اختیار ۹ استارتاپ فعال عضو پارک علم و فناوری گلستان قرار داده شده است

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: استارتاپ‌های سایرا، کاخ، دایه پلاس، گلستانی‌ها، زورکس، انجیلو، وت‌وان و موربیت عضو مرکز رشد جامع گرگان و استارتاپ آرت‌سین به عنوان تنها نماینده مرکز رشد شرق استان در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد‌های خود خواهند پرداخت.

او ادامه داد: دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، امسال به شیوه‌ای نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در فضایی باز از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.