رئیس مرکز امور رسیدگی به امور مساجد گلستان:

مساجد پایگاه اصلی اقدامات مواسات و خیرخواهانه است/ منویات مقام معظم رهبری به مواسات سرعت بخشید

حجت الاسلام لیوانی با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی اقدامات مواسات و خیرخواهانه است، گفت: نقش مسجد در همه امور از جمله کمک های مومنانه بی بدیل است.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام «قاسم لیوانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مساجد در سطح استان گلستان در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی در حوزه مواسات و همدلی داشتند و در این ایام سخت اقتصادی نسبت به دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده به خوبی عمل شد.

رئیس مرکز امور رسیدگی به امور مساجد گلستان ادامه داد: مساجد پایگاه اصلی اقدامات مواسات و خیرخواهانه به شمار می روند و در دوران پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) همه چیز از جمله قضاوت و کمک به مردم از مساجد آغاز می شد و حتی کار به جایی رسیده بود که عده ای از مسلمان که به شهر مدینه می آمدند پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) ابتدا آنها را در مسجد اسکان می داد و پس از آن آیه ای نازل شد که سرپناهی برای آنها بسازد.

حجت الاسلام لیوانی با بیان اینکه نقش مسجد در همه امور از جمله کمک های مومنانه بی بدیل است، افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای ماه مبارک رمضان به مواسات و همدلی تاکید کردند و این مهم تاثیر به سزایی در مسیر رزمایش مواسات و همدلی داشت.

وی افزود: شاهد آن بودیم که با تاکید مقام معظم رهبری فعالیت مساجد در امر مواسات و همدلی سرعت بیشتری گرفت و از طریق رسانه های گروهی نیز شاهد این نقش از مساجد استان در سراسر کشور در تهیه بسته های مواد غذایی برای نیازمندان بودیم.

رئیس مرکز امور رسیدگی به امور مساجد گلستان متذکر شد: امیدواریم این اقدامات خیرخواهانه مورد قبول درگاه الهی شود و همچنان این مسیر تداوم داشته باشند و خیران هرچه در توان دارند برای کمک به نیازمندان به میدان بیاورند.