معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

تواصی به حضور در انتخابات سیلی به نظام سلطه است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اراده و عزم ملی و تحقق زنجیره تواصی به مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی ملت به جریان نفوذ و سلطه است.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن یکی از مهم‌ترین انتخابات تاریخ نظام اسلامی با محوریت ترسیم جلوه‌های باشکوه مردم سالاری دینی براساس اندیشه امامین انقلاب اسلامی و بر پایه حضور و مشارکت مردم بصیر، دشمن شناس و لحظه شناس ایران هستیم، بسترسازی و گفتمان سازی حضور حداکثری در این خصوص از مهم‌ترین وظایف همه دلدادگان به حریم امام و شهدا در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این نهاد انقلابی به عنوان بازوی فرهنگی و تبلیغی امام امت، رصد و مقابله هوشمندانه با جریانات ضاله انحرافی و همچنین تبیین، تبلیغ و ترویج اسلام ناب و گفتمان سازی تحقق فرمایشات امامین انقلاب اسلامی را در تمامی زمینه‌ها بویژه با محوریت حضور حداکثری در انتخابات را یک تکلیف ذاتی می‌داند.

وی اضافه کرد: در این راستا این نهاد، با نگاه تبیین شاخصه‌ها در انتخاب اصلح و حضور حداکثری و بدون هیچ گونه نگاه جناحی از همه ظرفیت‌ها اعم از جامعه نخبگانی، شبکه‌های تبلیغی، رسانه‌ای و تشکل‌های دینی استفاده می‌کند.

دیلمی، اراده و عزم ملی و تحقق زنجیره تواصی به مشارکت حداکثری در انتخابات را سیلی دیگر ملت غیور ایران اسلامی به جریان نفوذ و سلطه و نفاق دانست و افزود: ملت شهیدپرور، غیور ایران اسلامی، به ویژه جوانان بار دیگر تصویر هوشمندانه و مقتدرانه نگاه انقلابی خود در دفاع از دستاوردهای شکوهمند نظام اسلامی را با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی به جهانیان، ترسیم و نظام سلطه و شیاطین عالم را مأیوس تر خواهند کرد.