معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان:

برنامه ریزی برای اعزام زائران گلستانی به مرقد امام(ره) نداریم

عرفانی گفت: سال گذشته دامنه کرونا شرایط را تحت تاثیر قرار داد و امسال نیز مثل سال گذشته برنامه ریزی برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) نداریم.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از شبستان از گرگان، «علی اکبر عرفانی» صبح امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در استان گلستان اظهار کرد: سی و دومین سالگرد ارتحال امام (رحمه الله علیه) در پیش روی ما است و باید در مسیر زنده نگهداشتن آرمان های معمار کبیر انقلاب حرکت کنیم.

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه همه کارشناسان سیاسی معتقد هستند که اهمیت انتخابات سال ۱۴۰۰ از همه دوره ها بالاتر است و انتخابات بر در دامنه انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
عرفانی افزود: مقام معظم رهبری اصل را بر حضور مشارکت همگانی گذاشتند و بسیج می تواند در مسیر خلق حماسه بزرگ در انتخابات ایفاء نقش کند و در این راستا همه ظرفیت های خود را پای کار آورده است.
وی خاطرنشان کرد: سالگرد ارتحال امام(رحمه الله علیه) فرصت مغتنمی است که به آرمان های امام(رحمه الله علیه) و بررسی شرایط فعلی بپردازیم، امسال نیز  مثل سال گذشته برنامه ریزی برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) نداریم.
معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: کمیته هایی مختلفی برای برگزاری مراسم ارتحال امام(رحمه الله علیه) شکل می گیرد و پس از سیاستگذاری نواحی مقاومت بسیج برنامه های عملی که به تصویب رسیده را اجرایی می کنند.
عرفانی افزود: سال گذشته استفاده با استفاده از بستر فضای مجازی مثل روبیکا برای پخش زنده سخنرانی استفاده شده و امسال نیز از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم ها استفاده خواهیم کرد.
معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در ایام ارتحال امام (رحمه الله علیه) می توانند از سخنران های کشوری استفاده کنیم، متذکر شد: طرح های گرافیکی برای تبلیغات میدانی در نظر گرفته شده است، برگزاری مسابقات کتابخوانی و وصیت نامه حضرت امام(رحمه الله علیه) و راه اندازی پویش گلستان حضور از دیگر برنامه های است که سپاه نینوا گلستان به مناسبت این ایام تدارک دیده است.