رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

امام (ره) تمام عمر سیاسی خود را صرف انقلاب اسلامی کرد

حجت الاسلام احمدی گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) تمام دوران ۶۰ ساله سیاسی خود را پای انقلاب اسلامی گذاشت و همواره برای پیروزی انقلاب اسلامی پرتلاش بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» صبح امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط مستمر کرونایی که در آن قرار داریم باید برای مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (رحمه الله علیه) در استان گلستان و شهدای ۱۵ خرداد برنامه ریزی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونا بتوانیم مراسم میدانی و حضوری را برگزار کنیم ولی در صورتی که شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری مراسم به صورت حضوری را ندهد قطعا برنامه های جایگزینی با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در نظر گرفته می شود.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: امام خمینی (رحمه الله علیه) تمام دوران ۶۰ ساله سیاسی خود را پای انقلاب اسلامی گذاشت و همواره برای پیروزی انقلاب اسلامی پرتلاش بود و امروز ما امانتدار امام(رحمه الله علیه) هستیم و آزمون بزرگی را پیشروی خود داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی منتظر کسی نمی ماند و هر کسی نسبت به آرمان های انقلاب کوتاهی کند قطعا از قطار در حرکت انقلاب جای خواهد ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: در آستانه انتخابات قرار داریم و باید مردم در انتخاب اصلح، داوطلبان را با انقلاب اسلامی تطبیق دهند و باید نگاه امام (رحمه الله علیه) در انقلاب و خون دل های معمار کبیر انقلاب در نهضت مورد توجه بیشتری قرار گیرد و در محفل های بصیرتی ما با توجه به تقارن انتخابات با ارتحال امام (رحمه الله علیه) راه را برای مردم باید روشن کنیم.