اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گالیکش برگزار شد

اولین جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش در سال جدید به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و سایر دستگاه‌های فعال در راستای تحقق ۱۰۲ درصدی اشتغال شهرستان در سال ۹۹ اظهار کرد: از همه دستگاه‌ها و ادارات انتظار می‌رود با جدیت و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود در جهت تحقق تعهد اشتغال تعیین شده برای شهرستان گالیکش در سال ۱۴۰۰ تلاش داشته باشند تا همچون سال گذشته امسال نیز شاهد موفقیت مجموعه شهرستان در حوزه اشتغال باشیم.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: مدیران عامل بانک‌ها نیز باید با تسهیل در نحوه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان، در تحقق تعهد اشتغال شهرستان سهیم باشند.

وی گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اشتغال در شهرستان می‌تواند با تشکیل کمیته‌های مختلف متشکل از برخی دستگاه‌های ذیربط نظیر صنعت،معدن‌وتجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، کمیته امداد، بهزیستی، سپاه و سایر دستگاه‌ها ضمن بررسی دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب به نتایج مطلوبی دست یابند.

گفتنی است در پایان این جلسه از تنی چند از مدیران و مسئولین دستگاه‌ها و ادارات شهرستان که عملکرد آنها در بخش تعهد اشتغال سال ۹۹ بیش از صددرصد بوده با اهدای تقدیرنامه از سوی فرماندار تجلیل و قدردانی شد.