صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی برای جذب سرمایه‌های مردمی سرعت می‌یابد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان؛ تسریع و تسهیل صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی برای جذب سرمایه‌های مردمی را از مهمترین برنامه‎های این سازمان برشمرد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از فارس از گرگان، قربانعلی روشنی صبح امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: تسریع و تسهیل صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی برای جذب سرمایه‌های مردمی از برنامه‌های مهم سازمان نظام مهندسی است.

وی تصریح کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به منظور تسهیل صدور مجوزها و پشتیبانی از تولید انجام می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز گفت: این جلسه در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» برگزار شده است، با توجه به شرایط استان باید به سمت فقرزدایی حرکت کنیم.

مختار مهاجر بر تسریع صدور مجوزها از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: باید شرایط را برای استفاده بهره‌برداران از حوزه‌های آموزشی، بیمه‌ای و تامین نهاده فراهم کنیم.

نشست بررسی و رفع مشکلات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، رئیس ستاد فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از معاونان و مدیران جهاد کشاورزی و نظام مهندسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.