اهدای «۱۳۸ تبلت» به دانش آموزان فاقد امکانات آموزشی استان گلستان از بانک سپه

138 تبلت به دانش آموزان نیازمند گلستانی، از سوی بانک سپه این استان، اهدا شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش گلستان، آیین اهدای ۱۳۸ تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند با اولویت خانواده های پر جمعیت و بی سرپرست با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش‌وپرورش، یازرلو مدیرعامل بانک سپه استان و بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)گلستان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این بانک، برگزار شد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان در این آیین ضمن تقدیر از مدیرعامل بانک سپه گفت: با شرایط کرونا وارد زیست بوم جدیدی در آموزش و پرورش شدیم که امکان برگزاری کلاس حضور در بیشتر مناطق نداشتیم و اکثر دانش آموزان بصورت غیر حضوری به تحصیل مشغول شدند.

وی با اشاره به حضور فعال ۷۵ درصدی دانش آموزان در شبکه شاد و حضوری بودن کلاسها در مدارس زیر ۵۰ نفر، همچنین توزیع درسنامه برای دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی نداشتند گفت: با همت خیرین بیش از ۴۲۰۰ تبلت دانش آموزی تا کنون در استان به دانش آموزان فاقد امکانات اهداء شده است.

ایشان اهدای تبلت از سوی خیرین به دانش آموزان و کمک به تحصیل در این شرایط حساس را، جلوه عظیم زیبای خدمت‌رسانی و نوع‌دوستی خواند و گفت: اولویت ما برای توزیع تبلت های اهدایی خانواده های پر جمعیت است.

بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان نیز با اشاره به ۱۷۵۰۰۰ نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد گفت: برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند، موارد اضطراری را احصاء کردیم و تا کنون بیش از ۲۰۰۰تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

یازرلو مدیرعامل بانک سپه گلستان نیز با اشاره به اعتبار ۲۵۰میلیون تومانی برای کمک به اقشار آسیب پذیر استان، اهدای ۴۲ تبلت دانش آموزی در سال گذشته و ۱۳۸ تبلت دانش آموزی برای امسال گفت: توجه این بانک به حوزه آموزش از اولیت های کاری بانک سپه است.