رئیس کل دادگستری گلستان:

به جای توهین و تخریب رقبا برنامه ها بیان شود

رئیس کل دادگستری استان گلستان به نامزدهای عضویت در شوراهای شهر و روستا توصیه کرد که به جای تخریب رقبا برنامه ها بیان شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان پیش از ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اظهارکرد: تلاش می کنیم حضور، تحرک و جنب و جوش مردم در انتخابات پرشور تر از گذشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: امروز تلاش و تمرکز معاندان بر حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رای است و مسئولان وظیفه دارند مسیر را برای حضور مردم هموار کنند.

هاشمیان ادامه داد: امسال ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا افزایش بود و امیدواریم روز انتخابات هم مانند دوره های قبل حضور مردم پررنگ و پرشور باشد.

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم در شرایط فعلی بیماری کرونا است و مسئولان باید برای حضور ایمن و سلامت مردم پای صندوق های رای تدبیر کنند.

هاشمیان اضافه کرد: کرونا بستر تبلیغات انتخاباتی را به سمت فضای مجازی سوق داده است و استفاده بهینه و درست از این فضا می تواند به شور انتخاباتی کمک کند.

هاشمیان به داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: بر معرفی و ارائه برنامه های خود تمرکز کنند و از تخریب و توهین رقبا و خدشه دار کردن وحدت اقوام بپرهیزند.

همچنین یوسف مومنی، رئیس دادگستری شهرستان گرگان هم در این جلسه پیشنهاد کرد: برای تشخیص مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی نشست مشترکی با قضات و پلیس فتا برگزار شود.