آغاز تمرینات تیم والیبال پاس گرگان از خردادماه/بازیکنان سرباز در لیگ برتر باید در این تیم بازی کنند

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تمرینات تیم پاس گرگان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال کشور از خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ساجد خبر، عیسی سنگدوینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  گرگان ، اظهار داشت: تیم پاس گرگان پس از قهرمانی در لیگ دسته اول والیبال کشور و صعود به لیگ برتر، حدود سه ماه استراحت کرده و تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ برتر از خردادماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت فقط احسان قلری بازیکن همدانی از تیم پاس گرگان جدا شده و روند جذب بازیکن برای حضور در لیگ برتر به زودی آغاز خواهد شد و مهم‌ترین نیاز تیم جذب پاسور است.

سنگدوینی ادامه داد: برای حضور پاس گرگان در لیگ برتر نیاز است تا بازیکنان لیگ برتری جذب شوند و مدیران استانی از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و فرمانده انتظامی به دنبال جذب حامی مالی هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس مکاتبه ستاد کل نیروهای مسلح با فدراسیون والیبال، تیم پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح است و بازیکنانی که سرباز هستند باید در لیگ برتر والیبال برای این تیم بازی کنند.

رئیس هیئت والیبال گلستان در خصوص شرایط تیم شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده استان در لیگ برتر والیبال، گفت: جلسه هم اندیشی برای حضور قدرتمند تیم شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر با حضور نماینده مجلس، معاون استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای شورای شهر برگزار شد تا این تیم قدرتمندتر از فصل گذشته در رقابت‌ها حاضر شود.

سنگدوینی افزود: هیئت والیبال گلستان و دیگر مسئولان استانی از هر دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس به صورت همه جانبه حمایت خواهند کرد تا این دو تیم نمایندگان شایسته‌ای برای والیبال استان در لیگ برتر باشند.

وی ادامه داد: تعامل بین دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس از جمله جابجایی بازیکنان، موجب رشد و توسعه والیبال استان خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ تیم پاس گرگان فصل گذشته با سرمربیگری عیسی سنگدوینی موفق به قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر والیبال شد تا شهر گرگان پس از ۱۵ سال در لیگ برتر والیبال صاحب نماینده شود.