امام جمعه آزادشهر:

شرکت در انتخابات وظیفه ملی و مذهبی است

امام جمعه آزادشهر گفت: به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی و با تبعیت از مقام معظم رهبری بر خود واجب می دانیم ضمن شرکت در انتخابات حماسه ای زیباتر از دوره های گذشته خلق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، حجت الاسلام عین الله شهابی اظهار کرد: امروز دشمن از طریق شبکه های مجازی و رسانه های بیگانه به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل غاصب و آمریکا و هم پیمانان آنها از عدم حضور مردم ایران بر سر صندوق های رأی خوشحال می شوند.

وی با بیان اینکه عدم حضور ما در انتخابات دشمنان را شاد می کند، افزود: به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی و با تبعیت از مقام معظم رهبری بر خود واجب می دانیم ضمن شرکت در انتخابات حماسه ای عظیم، ویژه و زیباتر از دوره های گذشته را رقم بزنیم.

حجت الاسلام شهابی به معیارهای کاندیداهای اصلح در انتخابات اشاره کرد و توضیح داد: مقام معظم رهبری در دوره های مختلف در طول سخنان خود معیارهای فرد اصلح را  بیان کردند که با مراجعه به سخنان معظم له می توان به معیارهای کاندیدای اصلح دست یافت.

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه در انتخاب فرد اصلح باید جوانگرایی، تخصص و کارآمدی مدنظر قرار گیرد، متذکر شد: امروز حلال مشکلات کشور جوانِ جوانمرد، مؤمن، انقلابی و دلسوز است که قوه مجریه را به دست بگیرد تا بتوانیم از معضل ایجاد شده توسط دشمنان رهایی پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: اگر مردم به دنبال رفع مشکلات موجود هستند ضمن حضور در پای صندوق رأی باید جوانِ مومن، انقلابی، دلسوز و اصلح را انتخاب کنند.