امام جمعه علی آبادکتول:

حضور حداکثری در انتخابات جواب رد به ندای شیطانی دشمنان است

امام جمعه علی آبادکتول گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخ مثبت به ندای الهی و جواب رد به ندای شیطانی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر ،حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد اظهار کرد: در بحث انتخابات امروز با دو ندا مواجه هستیم، یک ندا؛ ندای رهبری، ارواح طیبه شهدا، مؤمنان و مراجع است که از مردم می خواهند در انتخابات شرکت حداکثری داشته باشند، این مهم بارها در بیانات مقام معظم رهبری مطرح شده و به عنوان مرجع تقلید و رهبر سیاسی و مذهبی لبیک به ندای ایشان بر ما واجب است.

وی ادامه داد: باید با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ضمن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستابه فرد اصلح رأی دهیم.

وی بر لزوم شرکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و افزود: عظمت و عزت کشورمان می طلبد که حتی کسانی که نسبت به انقلاب اسلامی بحث دارند هم ضمن شرکت در انتخابات، انتقادات خود را مطرح کنند و مطالبه گری خود را نسبت به افراد منتخب افزایش دهند.

حجت الاسلام مهدی نژاد با بیان اینکه مردم باید ضمن شرکت در انتخابات از نامزدها بخواهند به انتظارات آنها توجه کرده و به وعده های خود عمل کنند، ابراز داشت: امروز نداهایی از حلقوم شیطان صفتان و سازمان سیا، سازمان های اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی، اعراب منطقه، انگلیس و ضدانقلاب داخلی و خارجی و غیره بلند شده است تا مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند.

امام جمعه علی آبادکتول با بیان اینکه دشمن با شایعه پراکنی و تهمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ناامیدی مردم است، بیان کرد: امروز تلویزیون، رادیو، روزنامه ها و فضای مجازی حلقوم های متعددی است که دشمن از طریق آن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و با طرح شایعات و تهمت ها می خواهد مردم را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید به ندای الهی جواب مثبت و به ندای شیطانی دشمنان قسم خورده این مرزوبوم جواب منفی بدهیم، تاکید کرد: کاملاً بر ما روشن است که این حلقوم های شیطانی دوست ملت ایران نیستند و می خواهند همیشه در فقر و فلاکت باشیم لذا با مشاهده کمبودها و مشکلات در کشورمان ابراز خوشحالی می کنند و از خوبی ها و پیشرفت ایران اسلامی ناراحت می شوند.

جت الاسلام مهدی نژاد متدکر شد: انتخابات آثار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بالایی دارد و هر چه شرکت مردم قوی تر باشد فرد منتخب احساس تکلیف سنگین تری خواهد کرد، از طرفی در هر مجامع بین المللی که شرکت کند از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است، از نگاه دیگر با حضور حداکثری مردم در انتخابات ضدانقلاب مأیوس و خفه می شود.

امام جمعه علی آبادکتول گفت: حضور حداکثری مردم موجب می شود دشمنان در برابر جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورند و قراردادها و ارتباطات اقتصادی ما با دنیا قوی تر خواهد شد چراکه آنها پی می برند نظام مقدس جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همیشه هوشیار و بیدار است و در مواقع حساس حضور قوی دارد، اذعان کرد:  انقلاب اسلامی ارثیه و خون بهای شهدا است لذا حضور مردم در انتخابات باید قوی باشد.

امام جمعه علی آبادکتول ابراز داشت: در تک تک وصیت نامه های شهدا از حفظ نظام و پیروی از ولی فقیه به عنوان اوجب واجبات یاد شده لذا باید با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، شهدا را شاد کنیم.

حجت الاسلام مهدی نژاد تصریح کرد: تا انتخابات فرصت زیادی باقی مانده و مردم می توانند با مطالعه، مباحثه و مشورت از افراد آگاه کسی را انتخاب کنند که خدمتگزار صالح باشد.