جانشین سپاه گلستان خبرداد

اتمام ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی طی ۲ ماه در گلستان

جانشین سپاه نینوا گلستان از اتمام ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی طی دو ماه در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، سرهنگ سید موسی حسینی عصر شنبه در همایش جهادگران بسیج سازندگی اظهارکرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی بسیج است و بسیج سازندگی مولود مقدس بسیج است.

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان این که بسیج در دنیا نظیر ندارد، افزود: ممکن است در دنیا تشکل هایی و اتفاقات مردمی صورت بگیرد اما قابل قیاس با بسیج ما نیست چون روحیه جهادی و روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری ما را ندارند.

وی ادامه داد: در همین بسیج با فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیج سازندگی تشکیل شد و این سازمان یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت زدایی تبدیل شده است.

حسینی گفت: بسیج سازندگی مولود مبارک و بستر امیدآفرینی در جامعه و بستر انسان ساز است که کارهای سخت و ناممکن را به ممکن تبدیل می کند که نمونه آن را در مبارزه با ویروس کرونا یا به سزانجام رسیدن ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در کمتر از دو ماه مشاهده کردیم.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی در همه عرصه کارنامه پر افتخاری دارد و در همه عرصه های خوش درخشیده اما به طور خاص در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نقش برجسته ای داشته است.

جانشین سپاه نینوا گلستان اظهارکرد: بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق های قرض الحسنه و اشتغالزایی و تولید مایع امید آفرینی در جامعه ایجاد کردند و در امر جهیزیه، کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی و غیره کمک رسان و کنار مردم بودند.

حسینی تأکید کرد که بسیج باید در امر رسانه بهتر ظاهر شود زیرا دشمن در صدد پاشیدن بذر ناامیدی است