معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

روز قدس فرصت نشان دادن اتحاد اسلامی در دفع غده سرطانی اسرائیل است

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: روز قدس فرصتی برای نشان دادن وحدت امت اسلامی در مسأله فلسطین و دفع غده سرطانی و چرکین رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر ، حجت الاسلام رضا دیلمی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان یوم الله جهانی یکی از ابتکارات و طراحی های هوشمندانه امام راحل است که در واقع فرصتی برای نشان دادن وحدت امت اسلامی در مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی و چرکین رژیم صهیونیستی است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: امامین انقلاب همواره بازگشت به اسلام و اتحاد را شرط نجات فلسطین و جلوگیری از امیال توسعه طلبانه رژیم سفاک صهیونیستی می دانسته و می دانند.

وی بیان کرد: دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و در مسیر بسیج ملت های اسلامی در حمایت از قیام فلسطینی ها همیشه در صدر مباحث مطرح شده امامین انقلاب بوده است.

دیلمی بیان کرد: یکی از مواضع حکیمانه رهبری این بود که روز قدس را تیری به قلب توطئه فراموشی مسئله فلسطین می دانند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان توضیح داد: روز قدس فراموش شدنی نیست و روز وحدت جهان اسلام است.

وی ادامه داد: در سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت این روز، برنامه های زیادی دنبال می‌شود که نخستین آن تعظیم روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و زنده نگهداشتن مسئله فلسطین در سطح جامعه دینی است که باید مورد بازخوانی قرار گیرد.

دیلمی بیام کرد: تاکید بر اصالت و هویت و حق مردم فلسطین و حاکمیت سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت این کشور با بازگشت فلسطینی‌ها به موطن خود از دیگر اهداف برنامه های سازمان تبلیغات است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: ترویج و بسط فرهنگ مقاومت، انتفاضه و قدس در افکار عمومی کشور و جهان مورد نظر ما است.

وی گفت: معرفی رژیم جعلی رژیم کودک کش صهیونیستی که دشمن اصلی و مشترک جهانی اسلام است و افشای اتحاد شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی و عربی هم از دیگر اهداف ما است که همه دست به دست هم داده اند تا به جهان اسلام ضربه بزنند.

دیلمی اعلان حریم مبارزه با اشغالگران قدس و ایجاد رژیم مستحکم فکری عقیدتی در مقابل دشمنان را از دیگر اهداف برشمرد.

وی گفت: روزهای پایانی رژیم صهیونیستی نزدیک است و وعده حکیمانه رهبری به زودی محقق خواهد شد.