رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

هزینه اطلاع رسانی حوزه سلامت به سمت کرونا سوق داده شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با بیان اینکه هزینه اطلاع رسانی در حوزه سلامت باید جهت دار شود، گفت: برای اطلاع رسانی در حوزه کرونا از اعتبارات حوزه سلامت استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر،  قدرت الله عابدی عصر امروز در شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: صدا و سیما و خبرگزاری های استان گلستان در زمینه انتخابات و حضور حداکثری مردم نقش به سزایی دارند.

وی ادامه داد: می توانیم برنامه ریزی کنیم که بخشی از برنامه ها از طریق شورای اطلاع رسانی استان گلستان به صدا و سیما ارائه شود.

عابدی با بیان اینکه هزینه اطلاع رسانی حوزه سلامت باید جهت دار شود، بیان کرد: برای اطلاع رسانی در حوزه کرونا باید از اعتبارات آن بخش استفاده شود.

وی گفت: در خصوص موضوعات دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیاز است جلسه ای برگزار شود و از نقطه نظرات کارشناسات و مدیران بهره گرفته شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان متذکر شد: باید تقویم کاری در شورای اطلاع رسانی در نظر گرفته شود و بر آن اساس حرکت کنیم.

عابدی یادآور شد: افراد شاخص و از همه جناح های سیاسی باید برای مصاحبه در صدا و سیمای استان گلستان انتخاب شوند و اطلاع رسانی باید در برگیرنده همه طیف های جامعه باشد.

وی افزود: برخی اظهارنظرها اثر سوء دارد و به حضور پرشور مردم در انتخابات آسیب می زند و باید در فضای انتخابات این اظهار نظرها رصد شود تا خدشه ای به حضور گسترده مردم در انتخابات وارد نشود.