رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

راهپیمایی فیزیکی در روز قدس برگزار نمی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در روز جهانی قدس در میادین شهرهای گلستان پرچم فلسطین به احتزاز در می آید و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی ساجد خبر، حجت الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۴۰ سال تمام در روز قدس یعنی جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی فیزیکی داشتیم ولی در دو سال اخیر به دلیل ویروس منحوس کرونا از این عمل الهی محروم ماندیم.

وی ادامه داد: بنا بر تصمیم شورای برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تاکید بر نظر مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل ستاد کرونا هر آنچه ستاد کرونا اعلام کند شورای هماهنگی تبلیغات مکلف به آن است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: با توجه به شیوع و پیک چهارم کرونا تصمیم گرفته شده که امسال مثل سال گذشته راهپیمایی فیزیکی نباشد و علاوه بر آن راهپیمایی خودرویی و موتوری نیز ممنوع اعلام شده و راهپیمایی فیزیکی را نخواهیم داشت.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد در این روز جایگزین هایی را با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی داشته باشیم و با برخی مراکز مهم رسانه ای هماهنگی های لازم صورت گرفته تا بتوانیم از طریق فضای مجازی به تبلیغ این حمایت معنوی بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مجموعه رسانه ای سراج جشنواره تخصصی را برنامه ریزی کردند و بنا است آثاری را با مفهوم روز جهانی قدس در بین افراد توانمند در این حوزه به رقابت بگذارند و مسابقاتی را در این زمینه برگزار کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تهیه کلیپ، تیزرهای و پیام کوتاه برای فضای مجازی و کانال های فضای مجازی در شرف تدارک هستیم، بیان کرد: یکی از برنامه ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به صورت بومی در نظر گرفته شده توزیع اقلام تبلیغی و فرهنگی در سطح وسیع در ۱۴ شهرستان ها  است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: شورای هماهنگی در نظر دارد که پرچم فاخر فلسطین را در میادین شهر به احتزاز در آورد و پرچم غاصب اسرائیل و آمریکا را به آتش بکشاند.

حجت الاسلام احمدی افزود: نشست های تبیینی به مناسبت روز قدس در نظر گرفته شده  که مهمترین آن نشست های تبیینی رسانه ملی در بحث کارشناسی و گفتگو کارشناسان در این حوزه است که هماهنگی لازم در این زمینه اتفاق افتاده است.

وی گفت: یکی از برنامه های ما نامگذاری میادینی به نام روز قدس در سطح استان گلستان است و از سویی در شبکه شاد شرایطی تبیین شده که دلنوشته های دانش آموزان گلستانی برای نوجوانان و جوانان فلسطینی نگارش شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بابیان اینکه با همکاری مرکز بزرگ اسلامی و شورای هماهنگی در مناطق اهل سنت به موضوع بزرگ روز قدس خواهیم پرداخت، افزود: در مساجدی که شرایط برگزاری مراسم فراهم است  در این ایام به مبانی و چرایی و علت بزرگداشت روز جهانی قدس می پردازیم.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: روز جمعه ساعت ۱۱ به مناسب روز قدس مقام معظم رهبری از طریق صدا و سیما سخنرانی خواهند داشت