به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، صورت گرفت؛

برگزاری پویش های دانش آموزی مختلف، ویژه دانش آموزان سراسر کشور

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، پویش های دانش آموزی، در استان های مختلف، ویژه دانش آموزان سراسر کشور، در حال برگزاری است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، هم زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم، از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و به پاس زحمات معلمان کشور، پویش هایی، با موضوعات «زنگ انشاء»، «معلم خوب من»، «تمام قد برای معلم، برپا»، «معلم محبوب من» و «معلم زندگی»، ویژه دانش آموزان سراسر کشور و به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش؛ دانش آموزان علاقه مند در سراسر کشور می توانند، با توجه به موارد ذکر شده در زیر، در هر یک از پویش های مذکور، شرکت کنند.

شایان ذکر است؛ مهلت شرکت در این پویش ها، تا پایان عید سعید فطر می باشد و دانش آموزان برای شرکت در هر یک از این پویش ها می توانند به صفحات مجازی آینده سازان در کانال بله و شاد، به آدرس   @ayandehsazaanمراجعه کرده و از جوایز نفیس این پویش ها برخوردار گردند.

پویش دانش آموزی «زنگ انشا»

پویش دانش آموزی «زنگ انشا»، از جمله اقدامات دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان سمنان، در ارج نهادن به مقام معلم، است.

در این پویش دانش آموزان به دو شیوه متن انشا در قالب یک صفحه A4 و صوت خوانش انشا در قالب یک فایل صوتی،آثار خود را با عنوان “هدیه به معلمان” تهیه و ارسال خواهند کرد.

پویش دانش آموزی «معلم خوب من»

دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی در استان هرمزگان با راه‌اندازی پویش «معلم خوب من»، در شرایطی که امکان بازدید حضوری از معلم وجود ندارد، نسبت به گرامیداشت مقام معلم اقدام کردند.

در این پویش، اسامی برترین معلمان از نگاه دانش آموزان، با ذکر دلیل و توسط دانش آموزان در گروه‌های مجازی ارسال می شود.

پویش دانش آموزی «تمام قد برای معلم، برپا»

راه‌اندازی پویش «تمام قد برای معلم، برپا»، اقدام نوآورانه دانش آموزان استان قزوین به مناسبت روز معلم است.در این پویش دانش آموزان در یک ویدئو با عنوان نام معلم خود، این روز را به معلمان خود تبریک می گویند.

پویش دانش آموزی «معلم محبوب من»

پویش «معلم محبوب من»، توسط دانش آموزان همدانی، به پاس بزرگداشت مقام معلم راه اندازی شد. این پویش ویژه دانش‌آموزان پایه‌های «هشتم، نهم و دهم»، است و تاکنون بیش از۱۰۰۰ نفر در آن شرکت کرده است.

دانش آموزان علاقه مند می توانند برای شرکت در این پویش،نام معلم محبوب خود را،  در لینک  http://moj4.ir/13530، عنوان و ثبت کنند.

پویش دانش آموزی «معلم زندگی»

پویش «معلم زندگی»، طرحی است که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمان، برگزار می شود. در این پویش، دانش آموزان،  معلم های توانا و نمونه ی خود را معرفی کرده و  از توانمندی های معلم خود می گویند.

پویش «معلم زندگی»، سعی دارد تا دانش آموزان با معرفی معلمان نمونه خود در صفحات مجازی آینده سازان، خصلت های اخلاقی شایسته آنها را منتشر کنند.