از کمبود ۱۷۰ مگاواتی برق در پیک مصرف برق تا لغو جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن در کلاله

از کمبود ۱۷۰ مگاواتی برق در پیک مصرف برق تا لغو جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن در کلاله از جمله اخبار مهم سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در گلستان بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کمبود ۱۷۰ مگاواتی برق در پیک مصرف برق در تابستان خبرداد و گفت: برای عبور از این شرایط همراهی مشترکان خانگی ضروری است.

فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف تعداد ۱۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

فرماندار کلاله گفت: پانزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن که قرار بود ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت امسال به میزبانی روستای صوفیان این شهرستان برگزار شود به دلیل افزایش آمار بیماران بستری و وضعیت کرونایی قرمز این شهرستان لغو شد.

یکی از راه‌های انتقال آلودگی‌ها و بیماری‌ها از جمله کرونا رها کردن اقلام بهداشتی استفاده شده از جمله ماسک، دستکش، دستمال کاغذی و غیر در سطح شهر است و شهرداری گرگان برای سلامت شهروندان و پاکیزگی شهر اقدام به نصب مخازن ویژه کرده است.

توسعه خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده، یکی از چشم‌اندازهای ترسیم‌شده دولت در گلستان بود که بر مبنای آن و با هدف بهره‌مندی حداکثری شهروندان از سوخت طبیعی، طی هشت سال گذشته و با رشد ۲۶ درصدی، شعله آبی گاز در ۲۴۱ روستای محروم و کمتر توسعه یافته این استان روشن شد.

نشست فرماندار گرگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص تعیین و تجهیز مکان انجام واکسیناسیون کرونا امروز برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.در این نشست مقرر شد ١٠ مرکز در نقاط مختلف شهرستان گرگان به‌منظور تزریق

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که در نتیجه رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم و کاهش تعداد مبتلایان و افراد بستری، تعداد شهرهای قرمز کرونایی این استان کاهش یافت.