مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

دعای حل مشکلات جامعه اسلامی ایران را در شب قدر از خداوند داشته باشیم

بیکی گفت: امشب فرصت خوبی است که از خداوند بخواهیم فرج امام زمان (عجل الله تعالی) را برساند و مشکلات جوامع اسلامی به خصوص کشور ایران را برطرف کند و شر دشمنان این ملت را به خودشان برگرداند.

به گزارش ساجد خبر، «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شب قدر، شب سرنوشت و شب استغاثه به درگاه حضرت حق تعالی است، آنچه که در این شب باید مورد توجه باشد، قدردانی و قدرشناسی و استفاده از این فرصت مهم است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: نباید این شب گرانبها را با سهل انگاری و ساده انگاری از دست داد؛ باید روح را قوی کرد و از مناجات ها و ارتباط با معبود استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا باعث شده که در محافل و مساجد عمومی محدودیت به وجود آید، ادامه داد: اما رسانه ها و به خصوص صداوسیما این فرصت را فراهم کرده است که بتوان از فرصت بهره خوبی برد.

بیکی اظهارداشت: بیدار ماندن و استفاده از این شب از یک سو و بیدار نگاه داشتن کودکان و تربیت آنان برای عادت کردن و تمرین در ماه بندگی از سوی دیگر باید مورد اهتمام خانواده ها باشد.

وی گفت: باید برای کودکان برنامه ریزی کرد که در این ماه و در این شب پیوند خوبی بین آنها و این ایام برقرار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هر خانواده ای که دغدغه تربیت اسلامی فرزندش را دارد باید به صورت عملی و کاربردی برای کودکانش در ایام الله و روزهای با فضیلت برنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت امام علی (علیه السلام) به امشب ارزش بالا و مهمی داده است که ما بتوانیم با تاسی و توسل به امام (علیه السلام) و انسان کامل از خداوند بخواهیم که جرعه ای از دریای لایزال الهی به ما بنوشاند.

بیکی گفت: یقینا درهای آسمان امشب برای توبه کنندگان، متوسلین و درخواست کنندگان باز است و بارش رحمت و تفضلات حضرت باریتعالی برای انسان ها صورت می گیرد.

وی افزود: امشب فرصت خوبی است که از خداوند بخواهیم فرج امام زمان (عجل الله تعالی) را برساند و مشکلات جوامع اسلامی به خصوص کشور ایران را برطرف کند و شر دشمنان این ملت را به خودشان برگرداند.