معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان خبر داد

توزیع بیش از ۳۶۷ هزار پُرس غذای گرم و ۵۶ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان گلستان

عباسی از توزیع بیش از ۳۶۷ هزار پُرس غذای گرم و ۵۶ هزار سبد کالا بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عباس عباسی» از فعالیت ۲۱۱ آشپزخانه مهدوی در ماه پر فضیلت رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۳۶۷ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه ارزش غذاهای طبخ شده تاکنون حدود ۱۰میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: این نهاد حمایتی با مشارکت مراکز نیکوکاری و مردم نیک‌اندیش استان روزانه غذای گرم را قبل از افطار و سحری بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به توزیع ۵۶ هزار و ۵۵۰ سبد کالای حمایتی بین نیازمندان با اعتبار ۱۷میلیارد تومان، گفت: توزیع یک میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۸۲ هزار سبد کالا تا پایان ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

عباسی، با اشاره به طرح پویش ایران مهربان در راستای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۵ هزار و ۴۸۳ فرزند یتیم و محسنین توسط ۳ هزار و ۶۸۵ حامی مورد حمایت قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در پویش ایران مهربان، می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و  همچنین کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۹۹۹۲-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ با شناسه ۸۸۰۳۱۴۳۱۴ واریزو دراین طرح مشارکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان افزود: مردم خیر و نوعدوست، برای شرکت در پویش ایران همدل و کمک به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم نیز، می توانند ازطریق ارسال عدد ۲ به سـامـانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و کمک های نقدی خود را به شماره کارت  ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند.

وی گفت: همچنین دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و بیش از ۲۸۰ مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیراندیش استان گلستان است.