جانشین سپاه نینوا گلستان:

تکریم شان و منزلت معلم وظیفه همگانی است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما خود را همیشه مدیون خدمات معلمان و مربیان می‌دانیم و از همه آنها در طول عمرمان به خوبی و نیکی یاد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی ساجد خبر سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی در مراسم تجلیل از مدرسین موسسه باقرالعلوم اظهار کرد: حاصل دسترنج و نتیجه معلمین دلسوز و معتقد این است که توانستند ما را با معارف دینی، اخلاقی مبتنی بر اسلام به عنوان یک نوجوان و جوان آشنا کنند.

وی با بیان اینکه تکریم شان و منزلت معلم وظیفه همگانی است، تصریح کرد: ما خود را همیشه مدیون معلمان و مربیان می‌دانیم و از همه آنها در طول عمرمان به خوبی و نیکی یاد می‌کنیم.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: تعمیق باورهای دینی و تربیت اسلامی یکی از پایه‌های اساسی دین اسلام است که این مهم توسط مقام بزرگ معلمان در جامعه  پایه‌ریزی و اقدام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: بسیار زیباست معلم و مربیانی که دانش آموزان را  بسان فرزند خویش می‌دانند و با غم و شادی آنها غمگین و خوشحال می‌شوند و در تربیت آنها مثل یک شمع می‌سوزد و جان خودش را فدای آنها می‌کند.

وی افزود: رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش معلمین است که باید نقش و جایگاه خودش را در جامعه پیدا کند و به اهمیت وجودی خودش واقف باشد چرا که در راستای تعمیق باورهای دینی، خداشناسی، ولایت‌مداری، شناخت جامعه اسلامی و انتقال آنها به دانش آموزان و فرزندان این ملت نقش بسیار اساسی دارد.