مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

انس با قرآن کریم جزو سیره شهداست / هفته عقیدتی سیاسی منجر به تقویت معنویت ما خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: قرائت روزانه قرآن کریم و انس با معانی نورانی آن در سیره بسیاری از شهدا مشاهده می شود

به گزارش ساجد خبر، به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: انس با قرآن کریم و معانی آن یکی از با اهمیت ترین اقداماتی است که می توان به واسطه برکات ماه مبارک رمضان از آن بهره مند شد.

وی در ادامه گفت: قرائت روزانه قرآن کریم و انس با معانی نورانی آن در سیره بسیاری از شهدا مشاهده می شود و یکی از رموز شهید زیستن در این دنیا الفت با این کتاب آسمانی است.

حجت الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: منشا هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تقویت معنویت و دیدگاه اعتقادی یک نظامی مقتدر است تا در راه دفاع از اسلام ، انقلاب و آرمان های آن مخلصانه قدم بردارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا درپایان اذعان داشت: رمز عزت علامه شهید مرتضی مطهری همین معنویت ، اخلاص و روحیه الهی این عالم برجسته بود که در نهایت او را در راه خداوند متعال به درجه رفیع شهادت رساند.