از روند کاهشی شیوع کرونا تا تاکید بر استفاده معنوی از شبهای قدر

از تاکید بر استفاده معنوی از شبهای قدر، روند کاهشی شیوع کرونا تادستگیری عاملان تیراندازی به مأموران حفاظت منابع طبیعی بندرگز از جمله اخبار مهم جمعه دهم اردیبهشت ماه در گلستان بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه خبری گلستان ما، نماز جمعه چندشهر گلستان با محور استفاده معنوی از شبهای قدر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

عاملان تیراندازی به مأموران حفاظت منابع طبیعی بندرگز دستگیر شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: به دلیل خشکسالی و تنش آبی در سال جاری مدیریت مصرف برق با شدت بیشتری انجام می شود.

فرمانده انتظامی رامیان از رفع تصرف بیش از هفت هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقریبی بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر خانه مطبوعات استان گلستان انتخاب شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: عامل یک جنایت که سال ۹۲ سه نفر را در شهرستان علی‌آبادکتول به قتل رسانده بود پس از گذشت هشت سال به دام قانون افتاد.

مدیرکل هواشناسی گلستان با پیش‌بینی ورود سامانه بارشی از فردا شنبه به استان گفت که به دلیل فعالیت زیاد این سامانه همراه با بارش باران و رگبار، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلاب ناگهانی در نواحی کوهستانی دور از انتظار نیست.

داداشی گفت: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و به صورت ناپایدار به مدت یک هفته در استان گلستان فعال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: متاسفانه در گلستان ۳۵ هزار حلقه چاه آب وجود دارد که از این تعداد تنها ۶۰۰ حلقه در راستای تامین آب شرب است.

فاضل گفت: تمامی استانداردها در تولید ماسک در هفت کارخانه استان گلستان رعایت می شود و واحد تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو بر آن نظارت دارد.