در مراسمی؛

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد

در مراسمی با حضور معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمدتقی رضاییان به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور مهدی اقبال، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان و جمعی از مسئولان، مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک معارفه شد.

در جلسه امروز، «محمدتقی رضاییان» به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان معرفی و از زحمات حمید کشاورز مدیر سابق قدردانی شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم با اشاره به نقش دادگستری و اجرائیات ثبت برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: وصول معوقات بانکی در اجرائیات ثبت از یک سو و کمک به تسهیل برای توسعه واحدهای تولیدی دو کارکرد متناقض دارند.

هادی هاشمیان از پیشنهاد آیین نامه اجرایی به قوه قضاییه برای رفع این تناقض خبر داد و گفت: در جلسه ویدئوکنفرانسی با رئیس قوه قضاییه آیین نامه ای با تلاش همکاران ما در شورای قضایی تهیه و پیشنهاد شد که امیدواریم با تایید و اجرای آن، این تعارضات رفع و به تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کمک کند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: استان به وحدت مشهور است و همین وحدت سبب مشارکت و تعامل بین مسئولان هم شده است و از هیچ کمک و همراهی برای رفع مشکلات در مسیر خدمت رسانی دریغ نمی کنیم.