سایر رشته‌های ورزشی در صورت حمایت بخش خصوصی مانند بسکتبال گرگان می‌درخشند

استاندار گلستان گفت: نیاز به حمایت‌های بخش خصوصی داریم تا اتفاقی که برای بسکتبال افتاد برای سایر رشته‌ها نظیر والیبال، کبدی، شطرنج و دو و میدانی بیفتد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در آیین تجلیل از اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مناسبت قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با حضور سنگدوینی و منتظری نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران و مسوولان استانی و شهری با اشاره به نقش ورزش در مسائل اجتماعی جامعه و قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران اظهار کرد: توجه به ورزش قهرمانی می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

وی تصریح کرد: قهرمانی حاصل تلاش ماه‌ها و سال‌هاست و اتفاقی برآمده از یک بازی دو ساعته نیست و به همین دلیل بسیار ارزشمند است.

استاندار گلستان گفت: علاوه بر آب، برق، جاده، پارک و … توجه به ورزش و زیرساخت‌ها، یکی از نیازهای ضروری در مدیریت شهری است.

حق‌شناس با بیان ینکه قهرمانی تیم بسکتبال منجر به ایجاد شور و نشاط در کل استان شد، خاطرنشان کرد: ۴۸ هیئت ورزشی در استان گلستان وجود دارد که اگر به هر یک از آنها توجه شود قابلیت آن را دارد که در سطح ملی بدرخشند.

* سه دهم ثانیه‌ای که در آن سرنوشت بازی گرگان با مهرام تغییر کرد، اهمیت زمان ولو در کوتاه‌ترین اندازه خود را نشان می‌دهد و اینکه باید قدردان تک‌تک لحظات زندگی خود باشیم چرا که ممکن است سرنوشت را تغییر دهد

وی ادامه داد: نیاز به حمایت‌های بخش خصوصی داریم تا اتفاقی که برای بسکتبال افتاد برای سایر رشته‌ها نظیر والیبال، کبدی، شطرنج میدانی و بیفتد.

استاندار گلستان گفت: معجزه‌ای که در بسکتبال شکل گرفت پروتکل‌های سیاسی و بهداشتی را تحت تاثیر قرار داد.

حق‌شناس تاکید کرد: سه دهم ثانیه‌ای که در آن سرنوشت بازی گرگان با مهرام با پرتاب آقای پری‌پتی تغییر کرد، اهمیت زمان ولو در کوتاه‌ترین اندازه خود را نشان می‌دهد و اینکه باید قدردان تک‌تک لحظات زندگی خود باشیم چرا که ممکن است سرنوشت را تغییر دهد.

لازم به ذکر است در این مراسم از بازیکنان، کادر فنی و مدیران شهرداری گرگان با حضور حق‌شناس استاندار گلستان تقدیر شد.