سالن تخصصی ورزش بانوان فرهنگی گنبدکاووس افتتاح شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: نخستین سالن تخصصی ورزش بانوان فدهنگی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن تخصصی ورزش بانوان فرهنگی اظهار کرد: نخستین سالن تخصصی ورزش بانوان با زیربنا ۳۱۰ مترمربع دارای بخش‌هایی مانند اتاق کودک، ایروبیک، بدنسازی، سالن ماساژ و دیگر ورزش‌های متخصص بانوان با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم آموزش و پرورش تدوین سند تحول بنیادین در راستای تربیت زیستی و بدنی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در همین راستا و با پیگیری‌های اداره کل آموزش و پرورش، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برای احداث هنرستان تخصصی پسرانه در شهرستان از منابع ملی ۵ میلیارد تومان تخصیص یافت. * نخستین پیست دانش آموزی گلستان در گنبدکاووس با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد

وی ادامه داد: همچنین طی یک‌ماه آینده زمین چمن یکی از مدارس گنبدکاووس با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و نخستین پیست دانش آموزی استان گلستان در گنبدکاووس با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرنژاد با بیان اینکه برای تکمیل استخر دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: در حال حاضر این استخر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود ۸ میلیارد تومان هزینه شده که برای تکمیل آن به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به موفقیت یکی از بانوان فرهنگی گنبدکاووس به عنوان معلم نمونه کشوری بیان کرد: از استان گلستان ۱۵ نفر معلم به عنوان نمونه به کشور معرفی شدند که از این تعداد هشت نفر از شهرستان گنبدکاووس بودند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: ۱۴ نفر از معلمان نمونه سراسر استان‌های کشور به عنوان نمونه کشوری معرفی شدند که از استان گلستان یک نفر از گنبدکاووس انتخاب شده و روز شنبه با حضور ریاست جمهور تجلیل خواهد شد.