استاندار گلستان:

توجه به ورزش یکی از نیازهای ضروری در مدیریت شهری است

استاندار گلستان گفت: توجه به ورزش و زیرساخت‌ها، یکی از نیازهای ضروری در مدیریت شهری است و باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، هادی حق شناس روز چهارشنبه در  آیین تجلیل از اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: توجه به ورزش قهرمانی می‌تواند منجر به افزایش سرمایه های اجتماعی شود
وی افزود: قهرمانی تیم بسکتبال منجر به ایجاد شور و نشاط در کل استان شد و ورزش این استان برای کسب موفقیت‌های بیشتر در رقابت‌های باشگاهی و معرفی ستاره‌های جدید و ملی‌پوش به حمایت بیشتر بخش خصوصی احتیاج دارد.

حق شناس ادامه داد: گلستان در برخی رشته ها مانند والیبال، کبدی، شطرنج و دوومیدانی دارای استعدادهای فراوان و ملی پوشان متعددی است که توجه به آن ها با فراهم کردن زیرساخت های لازم می تواند منجر به کسب افتخارات بیشتر در عرصه های مهم بین المللی و جهانی شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب سومین پیروزی مقابل تیم مهرام تهران در فینال پنجگانه لیگ برتر، برای اولین بار در تاریخ ۶۰ ساله بسکتبال این شهر، قهرمان لیگ برتر شد.

مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی در تهران برگزار شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته با هدایت مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران صدرنشین دور مقدماتی شد اما فدراسیون به دلیل شیوع کرونا رقابت‌ها را ناتمام رها و از اعلام تیم قهرمان خودداری کرده بود.