مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

۶۰ هزار واحد روستایی تا پایان سال سنددار می شوند

حسینی گفت: نسبت به صدور سند بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی در روستاها گلستان اقدام شده که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم سندهای این واحدهای روستایی را صادر کنیم.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» صبح امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن مانند دیگر دستگاه های اجرایی استان در حوزه روستاها فعالیت های زیادی داشته که در سالجاری این فعالیت های عمرانی گسترده تر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بنیاد مسکن چند طرح را پیگیری می کند که از جمله آن می توان به ساخت واحد مسکونی برای خانواده های دومعلول اشاره کرد.

حسینی یادآور شد: بنیاد مسکن در تلاش است که در سطح کشور ۶ هزار واحد مسکونی برای خانواده های دومعلول بسازد که سهم استان گلستان از این واحدهای مسکونی ۳۰۰ واحد مسکونی بوده که ۲۷۰ مورد آن تاکنون محقق شده و مابقی آن تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از ایتام نیز در سطح کشور ساخت دو هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته که سهم استان گلستان از این واحدهای مسکونی ۷۱ مورد است که به این افراد با اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به منظور ساخت خانه کمک می کنیم و تا سه ماه آینده واحدهای مسکونی به واجدالشرایط تحویل خواهیم داد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ابراز داشت: نسبت به صدور سند بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی در روستاها گلستان اقدام شده که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم سندهای این واحدهای روستایی را صادر کنیم.

حسینی یادآور شد: امسال سال جهش تولید مسکن است و امیدواریم بتوانیم به منظور مسکن دار شدن اقشار کم درآمد و محروم جامعه که در خانه های ناایمن زندگی می کنند با حمایت دولت و مسئولان در مجموعه بنیاد مسکن و کمیته امداد و بهزیستی اقدامات اساسی شود.