جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کشف بیش از ۱۰تن تخم مرغ فاسد در “علی آباد کتول”

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 10 تن و 800 کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی و فاسد شده در بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از برنا از گرگان؛ سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپوی مقداری تخم مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه واقع در یکی از شهرک های صنعتی علی آبادکتول، رسیدگی به موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار ماموران انتظامی بخش کمالان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی مکان مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از موضوع، طی هماهنگی قضائی به همراه ماموران اداره بهداشت و صمت در بازرسی از محل، ۱۰تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی و فاسد کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: برابر بررسی به عمل آمده از اقلام مکشوفه، مشخص شد تاریخ مصرف آنها بیش از یک و نیم سال گذشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به پلمب مکان مورد نظر، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

Now, what makes an essay assistant great? It’s easy to say you would like to employ somebody with an academic foundation so as to prevent errors that might occur in https://www.affordable-papers.net/ your academic writing endeavor.