معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

جشنواره «پویش سخن» در گلستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جشنواره «پویش سخن» به صورت مجازی با محوریت تحقق زنجیره تواصی به حق و نشر فضیلت ها در گلستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: جشنواره «پویش سخن» با محوریت تحقق زنجیره تواصی به حق، امیدآفرینی و در راستای نشر فضیلت ها و مقابله با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن با حضور بانوان در قالب جشنواره «حرف آورد» برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این جشنواره فرصتی ویژه برای بانوان، صاحب اندیشه در سطوح مختلف و لایه های اجتماعی و تشکلی است که حرف‌هایی از جنس فضیلت ها و  تواصی به حق و امید به آینده بزنند و این حس را به گوش جهانیان برسانند.

وی ادامه داد: گفتمان سازی نشر ارزش ها، توجه اذهان به نیکی ها، همبستگی اجتماعی و دینی به ویژه در حوزه کانون خانواده، ارتقاء نگرش، بینش و منش و نگرش و تعالی باورهای اعتقادی و بصیرتی از جمله اهداف این جشنواره است.

حجت الاسلام دیلمی گفت: جریان سازی و مردمی شدن تواصی به حق و نشر فضیلت ها در متن جامعه می تواند یکی از راهکارهای مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن و امیدآفرینی در سطح جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می توانند تا ۳۱ خردادماه سال جاری از طرق گوشی همراه خود یک اثر ویدئو در قالب فیلم کوتاه ۱ الی ۳ دقیقه ای برای دبیرخانه این جشنواره در صفحات مجازی ایتا و بله به نشانی@  Harfavard_golestan  ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://instagram.com/harfavard_golestan رویت کنند.

وی اضافه کرد: نفرات برتر در شهرستان ها توسط کمیته داوری و مشارکت مردمی به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و سپس نفرات برتر استانی جهت ورود به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام دیلمی تاکید کرد: آثار ارسالی می تواند با موضوعات گوناگون همچون توصیف شهدا، خانواده مطلوب، پدر و مادر، ارزش های دینی، اخلاقی، هنری، فرهنگی و اجتماعی و غیره باشد.

وی گفت: محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد و نیز جوایز ارزنده ای برای نفرات و آثار برتر پیش بینی شده است.