معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

جشنواره «پویش سخن» در گلستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جشنواره «پویش سخن» با محوریت تحقق زنجیره تواصی به حق و امید آفرینی در گلستان برگزار می شود.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره «پویش سخن» با محوریت تحقق زنجیره تواصی به حق، امید آفرینی و در راستای نشر فضیلت ها و مقابله با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن با حضور بانوان در قابل «حرف آورد» به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره «پویش سخن» فرصتی ویژه برای بانوان صاحب اندیشه در سطوح مختلف، لایه های اجتماعی و تشکلی است تا بتوانند حرف هایی از جنس فضیلت، تواصی به حق و امید به آینده بزنند و این حس را نیز به جهانیان برسانند.

دیلمی بیان کرد: گفتمان سازی نشر ارزش ها، توجه اذهان به نیکی، همبستگی اجتماعی و دینی به ویژه در حوزه کانون خانواده، ارتقاء نگرش، بینش و منش و همچنین تعالی باورهای اعتقادی و بصیرتی از جمله اهداف این جشنواره است.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: آثار ارسالی می تواند با موضوعات گوناگون همچون توصیف شهداء، خانواده مطلوب، پدر و مادر، ارزش های دینی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی باشد و البته هیچ محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد، در پایان نیز جوایز ارزنده ای برای نفرات و آثار برتر پیش بینی شده است.

وی ابراز کرد: شرکت کنندگان می توانند حداکثر تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری از طریق گوشی همراه خود یک اثر ویدئویی در قالب فیلم کوتاه یک الی سه دقیقه ای برای دبیرخانه این جشنواره در صفحات مجازی ایتا و بله ارسال کنند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر در شهرستان ها توسط کمیته داوری و مشارکت های مردمی به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و سپس نفرات برتر استانی جهت ورود به مرحله کشوری معرفی می شوند.