با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی؛

۱۲۱ هزار و ۲۹۱ مورد آزمون کلرسنجی درشهرستان گنبدکاووس صورت گرفت

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از انجام 121هزار و 291مورد آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین در سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس”حسین سعیدی راد” افزود : در این مدت علاوه بر آزمون کلر سنجی  ۲هزار و ۴۲۸مورد آزمون میکروبی و شیمیایی با هدف بهبود وضعیت کیفی آب در سال ۹۹ انجام گردیده است .

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود : اجرای ۵۳ هزار و ۶۳۲متر توسعه شبکه آب شرب در شهر و روستاها  ، ۱۶۳۷متر اصلاح شبکه ، اصلاح ۱۱۰ فقره انشعاب آب و واگذاری و فروش ۲ هزار و ۲۶۶فقره انشعابات از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .
سعیدی راد در ادامه تصریح کرد : تعویض ۱۰۳۸ مورد کنتور خراب ، تعویض ۱ دستگاه کنتور مغناطیسی ۵۰۰ ورودی مخزن داز خط انتقال چاه های ایگدر ،رفع ۱۵۹۲ مورد حوادث و اتفاقات انشعابات مشترکین ، رفع ۱۹۰مورد حوادث و اتفاقات شبکه توزیع و رفع ۱۶۲۹ مورد رفع شکستگی در روستاهای تحت پوشش در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از اقدامات دیگردر سال ۹۹ عنوان کرد .
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس  افزود : تعمیرات ۱۲دستگاه تابلو برق ، تعویض یک دستگاه الکتروپمپ ، واگذاری ۱۱۳ مورد انشعاب ،نصب ۷۰مورد انشعاب آب  و راه اندازی ۶ دستگاه پمپ ایستگاه پمپاژ از دیگر فعالیت های این امور بوده است .
سعیدی راد در بخش دیگری اظهار داشت : راه اندازی ۳ حلقه چاه جدید ، ویدئو متری ۶ حلقه چاه آب شرب ، ۳ مورد مرئی سازی شیرآلات شبکه و ۷ باب تعمیر و احداث حوضچه های شیرآلات از دیگر فعالیت های این امور در  سال گذشته بوده است .
وی در پایان افزود : تعمیر و تعویض  ۱۰۷ فقره تابلو برق، ۲۶ دستگاه الکتروپمپ ،  ۲۶ دستگاه اینورتر و ۱۹ دستگاه فلوتر ، تعمیر ۱۳۸ دستگاه کلر زن در مدار فعالیت و نصب ۵ دستگاه کلریناتور کمکی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .
گفتنی است  تعداد کل مشترکین تحت پوشش در شهرستان گنبد کاووس  ۱۱۷ هزار و ۲۱۵  مشترک بوده که از این تعداد  ۳۶هزار و ۸۲۱ مشترک در روستاها  و ۸۰ هزار و ۳۹۴مشترک در شهر تحت پوشش این امور قرار دارد .