رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

علما و نخبگان باید در برابر هجمه های اختلاف انگیز دشمنان ایستادگی و مقابله کنند

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امروز باید علما و نخبگان جامعه بیشتر از قبل هوشیار باشند و در برابر هجمه های اختلاف انگیز دشمنان ایستادگی و مقابله کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، حجت الاسلام نورعلی دیلم در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: امروز خداوند متعال را شاکریم و خوشحالیم که برای تفکر وحدت و انسجام تلاش و خدمت می کنیم، تفکری که برگرفته از سیره پیامبر گرامی اسلام، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه ندای آسمانی امام راحل و تقدیم هزاران شهید، درخت انقلاب و نظام مقدس کشورمان را تنومند کرده است، افزود: در استان گلستان هم وجود بیش از ۵۰۰ شهید اهل سنت، آزاده و جانباز نشان از وفاداری اهل سنت به نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه، یکی از راه های وحدت، پذیرش علمی و احترام به عقاید یکدیگر است، افزود: امروز طرح و برنامه های دشمن با گذشته متفاوت است و هر منطقه ای که نمونه و الگوی وحدت باشد، دشمن تمرکزش در آن منطقه بیشتر است.

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: امروز باید علما و نخبگان جامعه بیشتر از قبل هوشیار باشند و در برابر هجمه های اختلاف انگیز دشمنان ایستادگی و مقابله کنند.