رئیس دانشگاه مذاهب کشور:

دنبال بحث سیاسی در دانشگاه مذاهب نیستیم

رئیس دانشگاه مذاهب کشور گفت: در دانشگاه مذاهب دنبال بحث سیاسی نیستیم بلکه در بحث وحدت و اعتقادی تلاش داریم و کار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، سیدمحمد حسینی در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به راه اندازی رشته های جدید در این دانشگاه، گفت: ۲۰ رشته تحصیلی جدید را به وزارت علوم پیشنهاد داده ایم که اگر تصویب شود گام مهمی در خصوص اهداف و برنامه های این دانشگاه بر خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه مذاهب کشور افزود: ارتباطات، بانکداری، حقوق، فقه اتحاد، فقه خانواده، روانشناسی سبک اسلامی و همچنین تطبیق، آشنایی و تدریس قانون اساسی کشورهای اسلامی با کشورمان از جمله رشته های پیشنهادی به وزارت علوم است.

وی با بیان اینکه در بخش سخت افزاری دانشگاه، اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در بخش بین الملل دانشگاه مذاهب نیز جلسات متعددی برای جذب دانشجویان تقریبی خارجی برگزار شده است.

حسینی با اشاره به اینکه سعی داریم دانشجویان بیشتری را جذب کنیم، اظهارداشت: در دانشگاه مذاهب دنبال بحث سیاسی نیستیم بلکه در بحث وحدت و اعتقادی تلاش داریم و کار می کنیم.

وی با بیان اینکه، دانشجویان این دانشگاه با نگاه تقریبی فارغ التحصیل می شوند، گفت: اگر می خواهیم جهان اسلام همچنان با عزت، با شوکت و با عظمت باشد تنها راه آن وحدت و نگاه تقریبی و دست کشیدن از اختلاف است.

حسینی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های نماینده ولی فقیه در گلستان، گفت: آیت الله نورمفیدی تعامل خوبی با همه اقشار، اقوام و مذاهب در استان دارد.