برگزاری جلسه فضاسازی ورودی تپه نورالشهدای گرگان

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص فضاسازی ورودی تپه نورالشهدای گرگان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و نمایندگانی از ارتش، ناجا، سپاه و شهرداری گرگان برگزار شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص فضاسازی ورودی تپه نورالشهدای گرگان با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و نمایندگانی از ارتش، ناجا، سپاه و شهرداری گرگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی اظهار داشت: یکی از فضاهای معنوی شهر گرگان که مردم از آن استقبال می کنند، تپه نورالشهدا است.

وی افزود: یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان گلستان دارای هیئت امنا است تا امورات فرهنگی این مکان‌ها را پیگیری کنند و مجموعه شهرستان گرگان نیز بعنوان متولی یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا است و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس افتخار خادمی این شهدا را دارد.

‌کاظمی گفت: جهت فضاسازی ورودی تپه نورالشهدای گرگان، فضایی در نظر گرفته شده تا تمثال مبارک سرداران و امیران شهید، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت استان در آن جانمایی شود؛ لذا نیاز است در این خصوص با یگان های نظامی استان و شهرداری گرگان به جمع بندی طراحی و اجرایی برسیم تا کاری در خور شهدا و جذاب و عامه پسند را بتوانیم انجام بدهیم.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه نظرات و راهکارهای خود را در خصوص فضاسازی ورودی تپه نورالشهدا ارائه دادند.