از افزایش ۴ برابری تعداد بیماران کرونایی بستری تا استقبال باشکوه گرگانی ها از بسکتبال شهرداری

از افزایش ۴ برابری تعداد بیماران کرونایی بستری تا استقبال باشکوه گرگانی ها از بسکتبال شهرداری از جمله اخبار مهم یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه خبری گلستان ما، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به کاهش ۳۲ درصدی بارش ها در استان گفت: اگر شرایط در ماه های آتی به این شکل ادامه یابد ممکن است با خشک ترین سال آبی نیم قرن اخیر روبه‌رو شویم.

*** فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس گنبدکاووس، عامل قاچاق ۵۴۵ کیلو مرفین به دام افتاد.

*** معاون بیمه و خدمات سلامت بیمه سلامت گلستان از حذف تدریجی دفترچه های درمانی بیمه سلامت از ابتدای اردیبهشت در استان خبرداد.

*** مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیاردی برای ایجاد اشتغال در این استان خبر داد و گفت: پنج هزار و ۶۱۹ شغل در سال گذشته ایجاد شد.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش ۴ برابری تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان خبر داد و از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

***مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به خسارت‌های سیل در استان بر افزایش بودجه طرح‌های مهندسی رودخانه در استان تأکید کرد.

***معاون بهزیستی گلستان از آغاز به کار سامانه غربالگری اضطراب کودکان خبر داد و گفت: این غربالگری در بستر فضای مجازی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضور والدین و کودکان نیست.

*** کشمیری از ارسال یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد.

*** صحرایی گفت: حذف تدریجی دفترچه های درمانی بیمه سلامت از ابتدای اردیبهشت در استان گلستان آغاز شد.

.*** هدایت فاضلاب خانگی به کوچه و معابر در کنار نبود پستی و بلندی‌ طبیعی در خیابان‌ها، جداول و کانال‌های هدایت آب‌ شهر گنبدکاووس را به منبعی از بوی تعفن تبدیل کرده که این معضل چندین ساله در روزهای گرم سال، مشام شهروندان را بیش از همیشه آزار می‌دهد.

.*** مردم ورزش‌دوست گرگان عصر امروز یکشنبه از بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری این شهر پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور استقبال کردند.

.***با وجود اینکه گلستان با استان منگستائو در قزاقستان پیوند خواهرخواندگی دارد اما آنطور که فعالان اقتصادی استان معتقدند مشکلات برای توسعه روابط تجاری با قزاقستان هنوز پابرجاست.