مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

۱۰۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ارسال شد

کشمیری از ارسال یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، «عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد یک رخداد بسیار مهم هنری است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جای خود را باز کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: زمینه سازی برای شناخت بیشتر و روز افزون اعضای علاقمند به هنر فیلمسازی در کانون های مساجد می تواند نهضت فیلمسازی را در کانون ها در پیش داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و حیاتی در برگزاری این جشنواره این است که صفر تا صد برگزاری این جشنواره بر عهده یک تیم مردمی در کانون مسجد است.

کشمیری اظهارداشت: کانون فرهنگی و هنری طنین مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) گرگان بسیار زیبا و حرفه ای توانسته است از پس برگزاری و انجام این جشنواره ملی برآید.

وی گفت: برگزاری چهار دوره جشنواره گواه صادق بر این مدعا است که این جشنواره مراحل تثبیت خودش را در بین جشنواره های فیلم می گذراند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: از دیگر خصوصیات رو به رشد و مثبت این جشنواره در سال چهارم می توان به رشد کمی و کیفی آثار رسیده به این جشنواره اشاره کرد که این مسئله از نشانه های امیدبخش است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ارسال شده است، گفت: از این تعداد ۳۳۵ اثر در بخش آزاد و فیلم کوتاه داستانی، ۲۲ اثر در بخش فیلم کوتاه مستند (با موضوع روستا)، ۹۰ اثر در بخش فیلمنامه (با موضوع روستا) ارسال شده است.

کشمیری اضافه کرد: در بخش کانونی و پویانمایی ۱۹ اثر، در بخش فیلم کوتاه داستانی ۲۰۴ اثر، در بخش فیلم کوتاه مستند ۲۴۱ اثر، در بخش فیلمنامه ۷۶ اثر و در بخش نماهنگ ۵۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.