مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:

برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت (۸ تا ۱۰ اردیبهشت) با شرکت ۴ هزار و ۱۱۳ نفر در گلستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، عادله کشمیری با اعلام این خبر اظهار کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با شرکت ۴ هزار و ۱۱۳ نفر از سراسر استان گلستان در روزهای (۸ تا ۱۰ اردیبهشت) مصادف با پانزدهم ماه رمضان المبارک سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در رشته های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (علیهم السلام) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: حفظ قرآن کریم در رشته های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم از دیگر رشته های این آزمون است.

کشمیری گقت: حمایت از برنامه های آموزشی و تلاش برای کارآمدی و اثربخشی هرچه بیشتر این برنامه ها یکی از مأموریت های راهبردی امور قرآنی استان گلستان به شمار می رود.