مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

المپیاد علمی جامع کارکنان شهرداری‌های استان گلستان برگزار شد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان: المپیاد علمی جامع کارکنان شهرداری‌های استان گلستان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساجد خبر، طیبه خلیلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای تاکیدات دکتر حق شناس استاندار گلستان در خصوص توجه به ارتقای سطح دانش و توجه به منابع انسانی شهرداریها و دستور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این خصوص از سوی اداره کل شهری و شوراها و با همراهی سازمان همیاری شهرداریهای استان برگزاری المپیاد علمی کارکنان شهرداریهای استان برنامه ریزی گردید که با توجه به شرایط سال جاری و شیوع ویروس کرونا، این المپیاد به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: این آزمون مشتمل بر۱۱۰ سوال در ۱۱ مبحث شهرسازی، مدیریت بحران، حقوقی و املاک، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، عمران، فرهنگی و اجتماعی، فضای سبز، فناوری اطلاعات، مالی، منابع انسانی و تحول اداری بود.

خلیلی اهداف عمده برگزاری این المپیاد را گسترش توانائی‌های علمی و شغلی کارکنان شهرداریها دانست و گفت: تقویت دیدگاه و اعتبار علمی نسبت به نظام مدیریت شهری، شناسایی و تشویق افراد دارای قابلیت‌های علمی، ایجاد زمینه رقابت علمی بین کارکنان شهرداری‌ها و ترغیب آنان درجهت مدیریت مبتنی بر روش‌های علمی روز از دیگر اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز استان و شیوع بیماری کرونا، برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت تا این آزمون بصورت غیر حضوری برگزار گردد.

خلیلی اظهار کرد: حسب پیگیری های انجام شده و هماهنگی های صورت پذیرفته با شهرداری‌های استان، با مشارکت مرکز آموزش سازمان همیاری شهرداری های استان از طریق سامانه آزمون ثبت نام متقاضیان انجام پذیرفت که در این راستا ۱۱۱۵ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون مبادرت نموده و از این تعداد ۸۹۴ نفر در آزمون موصوف شرکت کردند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همانند سنوات گذشته سعی بر اعتلای سطح علمی کارکنان شهرداری‌های استان با برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز حسب سرفصل های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نموده و برای سال جاری نیز برنامه ریزی های لازم جهت تحقق این امر صورت پذیرفته است.

به گقته وی ، مکان دسترسی به نتایج و صدور کارنامه متقاضیان در المپیاد در سامانه آزمون وجود دارد و شرکت کنندگان در آزمون می توانند از تاریخ ۷ اردیبهشت با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت کارنامه شخصی خود اقدام نمایند.