۶۲ واحد صنفی متخلف کرونایی در گلستان پلمب شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی هفته گذشته ۶۲ واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شده اند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از مهر، علی اصغر اصغری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه تعداد ۶۲ واحد صنفی در گلستان به دلیل عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالمعل های بهداشتی مقابله با شیوع و یروس کرونا پلمب شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: طی این مدت به بیش از هزار و ۸۶۴ واحد صنفی تذکر داده شده و ۳۲ پرونده تخلف هم تشکیل شده است.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود به بازرسی از خبازی ها اشاره کرد و گفت: بازرسان سازمان در هفته گذشته، بیش از ۶۵۸ واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی کردند.

وی با اشاره به تعطیلی همه مشاغل (به جز گروه یک) در شهرهای قرمز، اضافه کرد: اکثر واحدهای صنفی طی این مدت همکاری خوبی داشته و در رعایت پروتکل های بهداشتی خوب عمل کرده اند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از شهروندان گلستانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به  سازمان صمت اعلام کنند.