رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان: اجازه مداخله غیرقانونی در تأیید صلاحیت نامزدها را نمی‌دهیم

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: سلامت انتخابات برای همه ما یک اصل است و در این راستا اجازه هیچگونه توصیه و مداخله غیرقانونی را به شخصی نخواهیم داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از تسنیم از  گرگان ، غلامرضا منتظری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: باید فرصت خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جایگاه هیئت عالی نظارت، قدر بدانیم و با همدلی و هماهنگی در انتخاب افراد صالح در شوراهای اسلامی مردم را همراهی کنیم.

وی با تبیین اهمیت این دوره از انتخابات افزود: سلامت انتخابات برای همه ما یک اصل است و برابر قانون و ضوابط و مستندات این هیئت، حرف نهایی و مستدل را بیان می‌کند، در این راستا اجازه هیچگونه توصیه و مداخله غیرقانونی را به شخصی نخواهیم داد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان بیان داشت: با حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، غیرت و احساس دینی و ملی ما، به جهانیان ثابت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صحت، سلامت، امنیت و کارآمدی انتخابات از دیگر انتظاراتی است که اعضای هیئت نظارت بر انتخابات نیز به آن توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

امانقلیچ شادمهر، سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: صبر، حوصله و دقت نظر در بررسی صلاحیت‌ها لازمه کار مسئولان نظارتی است.

وی گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات، باید موضوعاتی مانند حفظ آبرو و کرامت ثبت نام کنندگان و حق الناس بودن رای مردم را مدنظر قرار دهند.

شادمهر افزود: رسانه ملی و سایر رسانه‌های ارتباط جمعی می‌توانند با دعوت از فعالان سیاسی و کارشناسان صاحب نظر و بهره گیری از زبان هنر و رسانه، آگاهی عمومی را در زمینه انتخاب اصلح ارتقا داده و بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخاب تاثیر مثبت داشته باشند.