انتقاد آزمون از شورای شهر گنبد؛ استعفا می دهم!

خلیل آزمون رئیس هیات والیبال شهرستان گنبد کاووس از مسئولان تیم والیبال شهرداری و اعضای شورای شهر بدلیل تصمیمات خودسرانه آنان درباره والیبال گنبد انتقاد کرد.

به گزارش ساجدخبر، به نقل از شهرآرانیوز، خلیل آزمون که پس از قبول ریاست هیات والیبال شهرستان نظم خاصی را به مجموعه هیات بازگردانده است و اخیرا تیم دختران گنبد را برای نخستین بار صاحب جام قهرمانی کرده است از نبود هماهنگی و برنامه مشخص برای پیشبرد اهداف والیبال شهرستان انتقاد کرد.

آزمون معتقد است در گنبد هیچ اراده و هدف مشخصی از سوی مسئولان وجود ندارد تا والیبال در مسیر درست هدایت شود. او می گوید: در شهری که بزرگان والیبال و مسئولان بلند پایه از جمله فرماندار، رییس ورزش و رییس هیات والیبال و بقیه پیشکسوتان و قهرمانان هیچ نقشی در تصمیم گیری‌ها ندارند و صرفا هفت نفر عضو شورا بدون تخصص لازم برای پایتخت والیبال خط مشی تدوین می‌کنند، والیبال گنبد به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

آزمون در ادامه می گوید: ما هیچوقت بدون نظم کاری را پیش نبردیم. هر اقدامی را از روی برنامه انجام دادیم. یاد گرفتیم که در ورزش نظم داشته باشیم و طبق اصول پیش برویم. در وضعیت موجود همه ما فقط تماشاگر و نظاره‌گر تصمیمات خودسرانه و همیشگی اعضای شورا هستیم ما نمی‌توانیم همچین چیزی را قبول کنیم. من و هم قطارانم همیشه سعی کردیم کمک حال والیبال گنبد باشیم نه اینکه فقط از دور نگاه کنیم.

رییس هیات والیبال گنبد می گوید: شورا و شهرداری علاوه بر اینکه به هیئت والیبال گنبد احترام نمی‌گذارند به مسئولین شهرستان، مدیر کل ورزش استان، ریاست هیات والیبال استان و همچنین به رییس ورزش گنبد هم بی توجهی می‌کنند. تیمداری فقط بستن تیم نیست تیمداری یعنی استعداد‌ها را بوجود اوردن و نقش هیات‌ها در این زمینه بسیار زیاد است. همچنین همواره کمک پیشکسوتان و افکار ان‌ها لازم است. فراهم کردن امکانات برای تیم شهر که اگر امکانات هم نباشد و هیات فراهم نکند تیم چطور می‌تواند به مقصد خودش ادامه دهد. این‌ها جزیی از تیمداری است که آقایان فکر می‌کنند تیم دادن فقط هزینه کردن بدون پایه و اساس است. الان شاهد هستیم با رفتن بازیکنان فصل گذشته هیچ جایگزین و پشتیبانی برای تیم امسال شهرداری نداریم. این‌ها درد‌های کوچک در والیبال است که به آن‌ها اهمیت نمی‌دهیم.

آزمون در پایان گفت:با توجه به مواردی که اشاره داشتم و به دلیل نبود یک تفکر واحد و دلسوزانه از طرف مسئولین و اینکه کار کردن هیات والیبال به تنهایی برای پیشرفت والیبال شهر راه به جایی نخواهد برد استعفای خود را از سمت ریاست هیات والیبال اعلام می کنم.