از واکسیناسیون ۹۰درصد کادر درمان استان تا شناسنامه دار شدن ۵۵۰۰ کودک دارای مادر ایرانی

از واکسیناسیون 90درصد کادر درمان استان تا شناسنامه دار شدن ۵۵۰۰ کودک دارای مادر ایرانی از جمله اخبار مهم چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، استاندار گلستان گفت: برای پنج هزار و ۵۰۰ کودک، با مادران ایرانی و پدران خارجی در گلستان شناسنامه صادر می‌شود.

*** معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در استان خبر داد.

*** فرمانده هنگ مرزی اترک از کشف و ضبط محموله مشروبات الکلی با تعامل عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان این یگان با انتظامی شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد کادر درمان استان که داوطلب واکسن بودند انجام شد و ۱۰ درصد باقی مانده هم طی دو روز آینده انجام خواهد شد.

*** سرپرست اداره منابع آب آزادشهر و رامیان از توقف عملیات برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه «قره‌چای» و توقیف ادوات آن خبر داد.

*** رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در اجرای طرح «پویش سخن زنان» ۲۰۰ بانو فرهیخته گنبدی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره معرفی می‌شوند.

***سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن‌های ایرانی برکت و پاستور تابستان به تولید انبوه می‌رسند و واکسیناسیون مردم عادی احتمالاً پاییز انجام خواهد شد.

***دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت گفت: متهمی که شیرهای جمع‌آوری شده از دامداران را در شهرستان مینودشت با موادی مخلوط می‌کرد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

***طاهر قره داشلی به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس انتخاب و جانشین عظیم جزیده شد.