رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان:

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در گلستان برگزار می شود

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی همزمان با کشور در گلستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان اظهارکرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد چهل و چهارمین دوره قرآن کریم در رشته‌های مختلف و در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال را در سال جاری برگزار کند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این دوره از مسابقات همچون سال گذشته در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف این مسابقات ایجاد انس بیشتر اقشار جامعه با قرآن و تعالی روح است.

کوهساریان بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و کل و رشته تفسیر عمومی قرآن، همخوانی قرآن کریم و رشته اذان و دعاخوانی است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه از تاریخ ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۳ خرداد مهلت دارند در سایت قرآن ثبت نام کنند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان اظهارکرد: از جمله شرایط ثبت نام تابعیت ایرانی و حداقل سن ۱۸ سال بوده و زمان برگزاری مرحله شهرستانی و استانی در بازه زمانی اول تیر تا پایان تابستان است که زمان دقیق متعاقباً اعلام خواهد شد.