سرمربی جدید تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس معرفی شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری برای فصل آینده لیگ برتر والیبال کشور خبر داد و گفت: با تصمیم و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر "طاهر قره‌داشلی" از بین چهار گزینه پیشنهادی به عنوان نفر اول کادر فنی این تیم انتخاب شد.

به گزارش ساجد خبر، جمال الدین واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال چهار گزینه بومی به نام‌های “عظیم جزیده، رحمان رئوفی، رامین بابایی و طاهر قره داشلی” که همگی دارای مدرک مربیگری بین المللی هستند را به شورای اسلامی شهر گنبدکاووس معرفی کرد.

وی افزود: گزینه‌های سرمربیگری تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در مهلت تعیین شده، برنامه‌ها و رقم پیشنهادی دستمزد خود را به شورای شهر اعلام کردند که پس از بررسی برنامه‌ها، طاهر قره داشلی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم شهرداری انتخاب شد.

واحدی اضافه کرد: عظیم جزیده سرمربی موفق تیم شهرداری در ۲ فصل گذشته نیز که اکنون به عنوان مربی در اردوی تیم ملی والیبال جوانان حضور دارد، برنامه‌های خود را اعلام کرد اما مورد موافقت قرار نگرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت که قره داشلی سابقه سرمربیگری تیم والیبال جواهری این شهر و قهرمانی با این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور در کارنامه دارد.

وی افزود: از امروز فعالیت سرمربی جدید برای انتخاب کادر فنی و جذب بازیکنان آغاز می‌شود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد، امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

تیم شهرداری گنبد در نخستین و دومین حضور خود در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم قرار گرفت و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال نیز رده پنجم را از آن خود کرد.