مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه قرآنی» در ماه رمضان

حجت الاسلام ولی نژاد به برنامه های ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با رویکرد پروتکل های بهداشتی و ستاد کرونا اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه قرآنی» در ماه رمضان اجرایی می شود.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا همه برنامه ها از محدودیت هایی برخوردار است و برنامه های ماه رمضان باید با حفظ پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تلاش ما این است که براساس این دستورالعمل ها برنامه ها را پیش ببریم و لذا طرحی در استان به عنوان فصل بندگی را دنبال می کنیم که ۱۵ سرفصل دارد که هشت سرفصل آن در خصوص کودکان و نوجوانان است.

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: در قالب سرفصل هایی که تعریف کردیم به فضای مجازی توجه شده، برگزاری مسابقات، هر خانه یک پایگاه قرآنی و هر محله به عنوان یک پایگاه همدل نیز در قالب این سرفصل ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با این نگاه کل استان در حال حاضر به صورت ساختاری در حال پیگیری این برنامه ها هستند و با مردم خوب استان این طرح را پیگیری می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در بحث فعالیت های فرهنگی که در فضای مجازی پیگیری می شود ناگزیر هستیم که برنامه ها را به صورت غیرحضوری برگزار کنیم و مساجد می توانند به صورت متعارف فعالیت داشته باشند که اولویت فعالیت های مساجد به موضوع مواسات و همدلی معطوف شده است.

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: با حضور طلبه ها، پایگاه های بسیج، دهیاری ها و شوراها و تشکل های دینی و مذهبی برنامه های ماه رمضان را با محوریت فعالیت های مجازی پیگیری خواهیم کرد.