فرماندار گرگان خبرداد:

پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در گرگان/ توقف فعالیت‌های رستوران پسر آقای مدیر

فرماندار گرگان از پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در طرح محدودیت فعالیت اصناف در گرگان خبر داد و گفت: هیچ رستورانی اجازه پذیرش مشتری حضوری ندارد.

به گزارش ساجد خبر، محمد حمیدی در خصوص نظارت بر اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف در گرگان گفت: خوشبختانه تمامی واحدهای صنفی و مردم شریف گرگان به مصوبات و دستورالعمل‌های اعلام شده احترام گذاشته و آنها را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: بخش کمی از واحدهای صنفی هستند که متاسفانه تمکین نکرده و یا تخلفات حداقلی دارند که با توجه به شرایط قرمز شهرستان و سرعت شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی مردم، بدون اغماض با اصناف متخلف برخورد خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: در این راستا تیم‌های مشترک نظارتی با حضور نماینده فرمانداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی و بهداشت به صورت دائم نظارت‌ها و بازرسی‌ها را در دستور کار دارند.

حمیدی بیان کرد: طی یک هفته گذشته ۲۴ واحد صنفی متخلف در گرگان پلمب شدند و تذکرات لازم به برخی واحدهای صنفی مجاز به فعالیت که برخی از دستورات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، داده شد.

* با هر فردی در هر جایگاهی که از قانون تبعیت نکند برخورد خواهیم کرد

وی در خصوص فعالیت برخی از رستوران‌ها در گرگان که دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده و حتی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و پذیرش مشتری حضوری می‌کنند، اضافه کرد: به جرات می‌توان گفت تمامی رستوران‌های گرگان به مصوبات احترام گذاشته و سفارش بیرون‌بر را در دستور کار خود دارند.

فرماندار گرگان با اشاره به فعالیت‌های حاشیه‌ساز یک رستوران خاص بیان کرد: در برخورد با افراد متخلف هیچ چشم‌پوشی نداریم و با هر فردی در هر جایگاهی که از قانون تبعیت نکند برخورد خواهیم کرد.

حمیدی گفت: این رستوران خاص بلافاصله پس از گزارش‌های رسانه‌ها پلمب و نظارت بر تداوم پلمب آن وجود دارد و امروز نیز با نظارت و بازرسی دوباره تداوم پلمب آن بررسی شد.

وی اضافه کرد: این مجموعه تا اطلاع ثانوی اجازه هیچگونه فعالیت و پذیرش مشتری به صورت حضوری یا غیرحضوری را ندارد و تمامی فعالیت‌های این واحد متخلف حتی در فضای مجازی رصد می‌شود.

*‌ عادی ‌انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می‌کند

فرماندار گرگان با تقدیر از تلاش ۱۴ ماهه تمامی رسانه‌ها و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی لازم در پیشگیری از شیوع کرونا به خصوص در گرگان گفت: عادی ‌انگاری در وضعیت شیوع کرونا و عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می‌کند.

حمیدی تاکید کرد: همه ما در طول این مدت با سختی‌ها و مشکلاتی روبرو بوده‌ایم اما درک شرایط و همکاری برای پیشگیری از شیوع به حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده ما کمک خواهد کرد.

وی در پایان متذکر شد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه تخلف بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها را به فرمانداری گزارش کنند.