روابط عمومی شهرداری گرگان اعلام کرد:

پخش مستقیم دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال از شبکه گلستان

با هماهنگی فدراسیون بسکتبال ، شهرداری گرگان و شبکه ورزش ، صدا و سیمای مرکز گلستان ، دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم شهرداری و مهرام از شبکه گلستان به طور مستقیم پخش خواهد شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما ؛ با هماهنگی بعمل آمده مابین فدراسیون بسکتبال ، شهرداری گرگان و شبکه ورزش ، صدا و سیمای مرکز گلستان ، دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم شهرداری گرگان و مهرام از شبکه گلستان به طور مستقیم پخش خواهد شد.

 دومین دیدار سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۲۰و ۱۵ دقیقه سه شنبه ۳۱ فروردین بین دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز خواهد شد.

مطابق اعلام قبلی ، شبکه سراسری ورزش قرار است این دیدار حساس را روی آنتن ببرد اما همزمانی این مسابقه با دیدار تیم تراکتور ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تداخل پخش این دو دیدار گردید اما پس از پایان دیدار فوتبال و از احتمالا از نیمه دوم در دستور پخش این شبکه قرار بگیرد.

بر همین اساس دکتر دادبود شهردار گرگان با توجه به علاقه فراوان شهروندان گرگانی وگلستانی از نماینده بسکتبال استان و درخواست هواداران در خصوص پخش از شبکه گلستان پس از مذاکره با مسئولان صدا و سیمای مرکز گلستان و تامین منابع مالی مقرر شد که این مسابقه از ابتدا به طور کامل از سیمای سبز گلستان پخش گردد.

 لازم به ذکر است دیدار نخست دو تیم با نتیجه ۸۴ بر ۷۲ به سود نماینده بسکتبال گرگان به پایان رسیده است.

این مرحله به صورت سه برد از ۵ بازی در حال برگزاری است و تیمی که زودتر به برد سوم دست یابد قهرمان مسابقات خواهد شد.