قائم مقام کمیته امداد گلستان خبر داد

وجود ۱۲ هزار فرزند محسنین و ایتام در گلستان/ ۱۴۰ آشپزخانه در قالب طرح «ایران همدل» در گلستان راه اندازی شد

نظری گفت: ۱۲ هزار کودک محسنین و یتیم در گلستان وجود دارد و هدفگذاری ما جذب ۳۳ هزار حامی برای این فرزندان ایتام و محسنین است تا کودکی بدون حامی نباشد.

به گزارش ساجد خبر، «سیدجواد نظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد شیوه های دریافت کمک خود را با توجه به کرونا در سال های اخیر تغییر داده است، امسال دو پویش «ایران همدل» و «ایران مهربان» را پیگیری می کنیم بنا است در پویش «ایران مهربان» هیچ یتیمی تا پایان بهار فاقد حامی نباشد.

قائم مقام کمیته امداد گلستان ادامه داد: ۱۲ هزار کودک محسنین و یتیم در استان وجود دارد و هدفگذاری ما جذب ۳۳ هزار حامی برای این فرزندان ایتام و محسنین است.

نظری یادآور شد: خیران با کمک ماهانه از ۱۰ هزار تومان تا هر مبلغی که مدنظر دارند از فرزندان ایتام و محسنین حمایت کنند.

وی گفت: سال گذشته نیز طرح «ایران همدل» را برگزار کردیم و بنا داریم امسال ۲۵۰ آشپزخانه به منظور اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در گلستان راه اندازی کنیم و تاکنون ۱۴۰ آشپزخانه راه اندازی شده است.

قائم مقام کمیته امداد گلستان تاکید کرد: بنا داریم در قالب طرح «ایران همدل» یک میلیون پرس غذای گرم و ۸۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده توزیع کنیم.

نظری یادآور شد: تاکنون مردم خیر و نوعدوست استان بالغ بر ۷۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده نیازمندان توزیع شده و سه هزار بسته معیشتی کمک کردند که ارزش ریالی این کمک ها بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

وی گفت: شیوه های کمک به کمیته امداد متفاوت شده است و شیوه های گذشته مثل دفاتر کمیته امداد، مراکز کمیته امداد و آشپزخانه های طرح مهدوی آماده دریافت این کمک ها هستند و هم استانی ها می توانند با ارسال کد یک برای حمایت از ایتام و ارسال کد دو برای مشارکت در اطعام به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ نسبت به اجرای این طرح ها کمک کنند.